کابینت پلی گلاس شیراز

در صورتی که قصد دارید سبک دکوراسیون آشپزخانه منازل خود را متناسب با محیط و میزان فضای آشپزخانه تغییر دهید، می توانید به مجموعه گالری دکورات مراجعه کرده و کابینت های آشپزخانه را در طرح های بسیار شیک و جدید از این مجموعه سفارش دهید. گروه گالری دکورات به عنوان یکی از مراکز فعال کابینت ساز شیراز، سال های زیادی است که در زمینه طراحی و ساخت انواع سبک های کابینت فعالیت دارد و در این زمینه توانسته است تجارب بسیار ارزنده ای را کسب کند. جهت دریافت خدمات طراحی و تولید کابینت پلی گلاس شیراز، می توانید با تیم مشاوره این مجموعه در ارتباط باشید.

اکثر افراد ممکن است تمایل داشته باشند تا از کابینت هایی با میزان براقیت و شفافیت بسیار بالا برای فضای آشپزخانه منازل خود استفاده کنند. چنین افرادی می توانند از انواع رنگبندی کابینت های پلی گلاس در ابعاد استاندارد برای آشپزخانه های خود استفاده کنند. در صورتی که کوچکترین لکه ای در سطح این نوع کابینت ها ایجاد شود، می توان به راحتی توسط مواد شوینده بدون این که به سطح کابینت آسیبی وارد شود، آن ها را تمیز کرد. با توجه به مقاومت بالایی که کابینت های پلی گلاس در برابر حرارت و تغییر دما دارند، سطح روی این نوع کابینت ها در گذر زمان تغییر رنگ چندانی نخواهند داشت. کابینت های پلی گلاس در مقایسه با کابینت های ام دی اف وزن بسیار سبکی دارند، از این جهت نصب و حمل آن ها نیز بسیار راحت تر انجام می شود. با استفاده از رنگ های روشن کابینت های پلی گلاس می توانید فضای آشپزخانه را بزرگتر و بسیار زیباتر نشان دهید.

قیمت کابینت پلی گلاس

قیمت دقیق کابینت پلی گلاس بسته به متراژ و همچنین نوع رنگی که انتخاب می کنید، متفاوت است. به دلیل کیفیت بسیار بالا و همچنین طول عمر بالایی که این نوع کابینت ها دارند، قیمت خرید آن ها نیز بسیار زیاد می باشد. جهت اطلاع از قیمت دقیق خرید کابینت پلی گلاس شیراز می توانید با کارشناسان مجموعه گالری دکورات در ارتباط باشید.

یکی از بهترین متریالی که می توان برای ساخت کابینت های آشپزخانه استفاده کرد، کابینت های پلی گلاس می باشند. سطح روی این نوع کابینت ها از پلیمرهای براق تشکیل شده است، این امر باعث شده است تا در صورت استفاده از آن ها زیبایی بسیار خیره کننده ای به محیط های آشپزخانه اضافه شود. نور به خوبی از سطح این نوع کابینت ها منعکس می شود، از این جهت استفاده از آن ها در آشپزخانه های کوچک یک انتخاب عالی می باشد.

انواع کابینت پلی گلاس

طرح و مدل های به کار رفته در کابینت پلی گلاس بسیار زیاد است، این امر باعث ایجاد تنوع بسیار زیاد این مدل کابینت ها در بازار شده است. رنگبندی روکش های کابینت های پلی گلاس نیز بسیار متنوع می باشد، شما عزیزان می توانید بسته به سبک دکوراسیون ساختمان های خود از بهترین رنگ برای کابینت پلی گلاس استفاده کنید.

نوع ترکیباتی که در ورق های پلی گلاس به کار رفته است، سازگاری بسیار خوبی با محیط زیست دارند. کابینت های گلاس شیراز و کابینت های پلی گلاس شباهات بسیار زیادی با یکدیگر دارند، یکی از مهمترین تفاوت این دو نوع کابینت در نوع ورق هایی است که در مرحله آخر بر روی کابینت نصب می شود. بر سطح کابینت های پلی گلاس از ورق پلی استر و برای کابینت های گلاس از ورق پلکسی استفاده می شود. میزان مقاومت کابینت های پلی گلاس در برابر خط و خش و همچنین نفوذ رطوبت در مقایسه با کابینت های گلاس بیشتر است. شما عزیزان می توانید از هر کدام از این نوع کابینت ها برای زیباتر کردن فضای آشپزخانه و بازسازی آن استفاده کنید.