کابینت های گلاس شیراز

کادر مجموعه گالری دکورات قادر است با طراحی منحصر به فرد و متناسب با فضای آشپزخانه شما، طراحی و ساخت انواع کابینت های آشپزخانه را در مدل های مختلف انجام دهد. این مجموعه در تمامی مراحل طراحی تا اجرا در کنار مشتریان عزیز خود است، شما عزیزان می توانید با آسودگی خاطر کابینت های آشپزخانه مد نظر خود را از این مجموعه سفارش دهید. کابینت های های گلاس تولید شده توسط گالری دکورات از بهترین متریال و مواد اولیه در آن ها به کار رفته است، این امر باعث شده است تا در صورت استفاده از آن ها در گذر زمان، به سطح کابینت آسیب چندانی وارد نشود.

با توجه به این که کابینت های آشپزخانه حجم بسیار زیادی از فضای آشپزخانه را اشغال می کنند، باید بهترین مدل را برای کابینت های خود انتخاب کنید. یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین کابینت های آشپزخانه، کابینت های گلاس می باشد. آن دسته از افرادی که به سبک های مدرن علاقه مند هستند، می توانند از رنگ های روشن کابینت های گلاس برای آشپزخانه های خود استفاده کنند. به دلیل طراحی که در کابینت های گلاس به کار رفته است، رنگ روشن آن ها برای استفاده در آشپزخانه های کوچک و کم نور بسیار مناسب هستند. در صورتی که مدت زمان طولانی است از کابینت های گلاس استفاده می کنید، می توانید به راحتی با تغییر دستگیره و رنگ آن ها، کابینت را بازسازی کنید. جهت سفارش برای استفاده از کابینت های گلاس در شیراز می توانید به مجموعه گالری دکورات مراجعه کرده و کابینت مد نظر خود را با طراحی دلخواه، سفارش دهید.

قیمت کابینت های گلاس شیراز

با توجه به قیمت بسیار مناسبی که این نوع کابینت ها دارند، بسیاری از طراحان علاقه مند هستند تا از آن ها برای طراحی دکوراسیون فضای آشپزخانه ها استفاده کنند. در صورتی که قصد دارید با صرف هزینه بسیار کم، فضای آشپزخانه منزل خود را مدرن کنید، استفاده از این نوع کابینت بهترین گزینه می باشد. بسته به نوع ورق خارجی و یا ایرانی های گلاس، قیمت خرید این نوع کابینت نیز متفاوت است. جهت اطلاع از قیمت خرید کابینت های گلاس در شیراز می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و از مشاوره تخصصی این مجموعه بهره مند شوید.

رنگبندی ورق های های گلاس بسیار زیاد می باشد، این امر به طراحان این اجازه را می دهد تا متناسب با دکوارسیون ساختمان و سلیقه مشتریان خود از بهترین رنگ برای کابینت ها استفاده کنند. سطح روی این نوع کابینت ها قابلیت استفاده از انواع ابزارها برای ایجاد طرح های مختلف در کابینت را دارند.

بهترین کابینت های گلاس در شیراز

ورق های گلاس می تواند باعث ایجاد سطح صاف، براق و شیشه ای در کابینت ها شوند. نوع متریال به کار رفته در این نوع ورق ها تقریبا مشابه با ورق های MDF می باشد، این امر باعث شده است تا در صورت نصب آن ها بر روی سطح کابینت، میزان دوام و طول عمر کابینت نیز افزایش یابد. کشورهای زیادی در زمینه تولید ورق های های گلاس فعالیت دارند، در این میان کشور فرانسه و ایتالیا از بهترین کشورهای تولید کننده ورق های های گلاس می باشند که در جهان شناخته شده هستند. کشور ایران نیز توانسته است در این زمینه ورق های های گلاس را متناسب با استانداردهای جهانی تولید کند. بسته به میزان مقاومتی که از کابینت های آشپزخانه انتظار دارید، می توانید از انواع برندهای ورق های گلاس موجود در بازار بر روی سطح کابینت آشپزخانه استفاده کنید. مراکز کابینت ساز شیراز قادر هستند بسته به میزان بودجه مشتریان خود از برندهای مختلف ورق های گلاس برای تولید انواع کابینت های آشپزخانه استفاده کنند.

یکی از بهترین مدل های کابینت های گلاس که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارند، کابینت های جزیره آشپزخانه می باشند. جزیره های گلاس به دلیل طراحی و شکل بسیار زیبایی که دارند، در صورت استفاده از آن ها در آشپزخانه ها می توانند جلوه بسیار زیبایی به فضای آشپزخانه اضافه کنند. از این نوع جزیزه ها می توانید علاوه بر نگهداری و طبقه بندی وسایل آشپزخانه، از آن ها به عنوان میز ناهارخوری نیز استفاده کنید.