کابینت جادار برای آشپزخانه کوچک

معرفی مناسب ترین کابینت برای آشپزخانه های کوچک

مقدمه

یکی از  قسمت های مهم به کار رفته در همه آشپزخانه ها، کابینت می باشد. با انتخاب بهترین طرح و مدل برای کابینت های آشپزخانه منازل خود، می توانید فضای آشپزخانه ها را بسیار جذاب تر کنید. در صورتی که متراژ آشپزخانه شما کوچک است، با استفاده از بهترین رنگ و مدل کابینت آشپزخانه می توانید فضا را بزرگتر نشان دهید. اغلب مراکز کابینت ساز در شیراز توانایی تولید انواع سبک های کابینت را برای فضاهای کوچک آشپزخانه دارند. در این مقاله ما قصد داریم در ارتباط با نحوه انتخاب کابینت جادار برای آشپزخانه کوچک توضیح دهیم، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

کابینت جادار برای آشپزخانه کوچک

کابینت آشپزخانه برای فضای کوچک

در آشپزخانه های کوچک تنوع امکانات برای انتخاب و اعمال بهترین سبک دکوارسیون وجود ندارد. کابینت هایی با سبک کلاسیک می توانند تاثیر بسیار زیادی در بزرگتر دیده شدن فضای آشپزخانه ها بگذارند. کابینت های های گلاس یکی از جدیدترین سبک های کابینت در بازار می باشد که برای استفاده در آشپزخانه هایی با فضای کوچک بسیار مناسب هستند. کابینت های جزیره ای با توجه به نوع طراحی که دارند، می توانند علاوه بر زیباتر دیده شدن آشپزخانه باعث بزرگتر دیده شدن فضای آشپزخانه نیز شوند. بهتر است برای کابینت های آشپزخانه هایی با فضای کوچک از نقش و نگارهای بسیار شلوغ استفاده نکنید. کابینت هایی با طرح های شلوغ می تواند باعث کوچک تر دیده شدن فضا شود. نوع جنسی که برای کابینت خود انتخاب می کنید با این که تاثیر مستقیمی در کوچک تر دیده شدن فضای آشپزخانه ها ندارد، اما با توجه به این که برخی از جنس های کابینت محدودیت هایی از نظر اندازه دارند، جنس کابینت می تواند در بزرگتر دیده شدن فضا تاثیرگذار باشد.

علاوه بر نوع طرحی که برای کابینت های آشپزخانه خود انتخاب می کنید، می توانید با نورپردازی مناسب نیز باعث بزرگتر دیده شدن فضای آشپزخانه ی خود شوید. استفاده از نوارها و ریسه های رنگی در اطراف کابینت، می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. محل نصب ریسه های نوری در کابینت بسیار مهم می باشد، در صورتی که در این زمینه هیچ گونه اطلاعاتی ندارید می توانید با فردی متخصص در این زمینه مشورت کنید.

کابینت آشپزخانه برای فضای کوچک

کابینت جادار برای آشپزخانه کوچک

کابینت های جادار اغلب دارای تعداد طبقات بسیار زیادی هستند، این امر باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی وسایل خود را در آن ها نگهداری کنید. در آشپزخانه هایی با سقف های کوچک و یا بزرگ می توانید از کابینت های سقفی استفاده کنید، این نوع کابینت ها به دلیل ارتفاعاتی که دارند بسیار جادار هستند. یکی از جدیدترین سبک های کابینت های آشپزخانه، کابینت های بوفه دار می باشد. از این نوع کابینت ها علاوه بر این که امکان نگهداری وسایل تزئینی را برای شما فراهم می کند، می توانید بسیاری از وسایل آشپزخانه را نیز در آن ها قرار دهید.

اغلب مراکزی که در زمینه طراحی و ساخت کابینت های آشپزخانه فعالیت می کنند، قادر هستند کابینت جادر برای آشپزخانه کوچک را با تنوع رنگی بسیار بالا تولید کنند. مجموعه گالری دکورات به عنوان یکی از بهترین مراکزی که در زمینه فروش کابینت آشپزخانه شیراز فعالیت دارد، قادر است سبک های متفاوت کابینت های آشپزخانه را متناسب با سلیقه مشتریان خود طراحی و تولید کنند. شما عزیزان می توانید بسته به میزان متراژ آشپزخانه های خود و متناسب با فضای آشپزخانه جدیدترین و به روزترین طرح های کابینت آشپزخانه را از این مجموعه سفارش دهید.

بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه کوچک

برای آشپزخانه های کوچک بهتر است از بهترین رنگ برای بزرگتر دیده شدن فضای آشپزخانه های خود استفاده کنید. به هیچ عنوان برای آشپزخانه هایی با متراژ کم، از کابینت هایی با رنگ های تیره استفاده نکنید. رنگ سفید به عنوان یک رنگ خنثی می تواند تاثیر بسیار زیادی در بهتر دیده شدن آشپزخانه های کوچک شما بگذارد. کابینت هایی با رنگ های کرم، صورتی روشن، استخوانی، لیمویی و غیره، بهترین گزینه می باشند. در صورتی که از رنگ های سرد برای کابینت های آشپزخانه خود استفاده می کنید، می توانید برای ایجاد تضاد از یراق آلاتی با رنگ های تیره استفاده کنید. برای آشپزخانه های کوچک خود می توانید از یراق آلاتی ریلی برای کابینت ها استفاده کنید، در این صورت نیاز به باز و بسته کردن در کابینت ندارید.

کابینت آشپزخانه برای فضای کوچک

کابینت های طرح چوب نیز یک نمونه از بهترین کابینت های موجود در بازار می باشد که می تواند تاثیر بسیار زیادی در بهتر دیده شدن فضای آشپزخانه های شما بگذارد. در صورتی که به سبک های مدرن و کلاسیک علاقه مند هستید، می توانید از این نوع کابینت برای آشپزخانه های کوچک خود استفاده کنید. بهتر است از طرح های چوبی با رنگ روشن استفاده کنید. کابینت های طرح چوب با رنگ تیره، نور آشپزخانه را تا حد بسیار زیادی می گیرد.

قیمت کابینت آشپزخانه کوچک

قیمت خرید کابینت جادر برای آشپزخانه کوچک بسته به طرح و نوع جنسی که دارند، متفاوت می باشد. کابینت های چوبی در مقایسه با سایر مدل های کابینت موجود در بازار، قیمت گران تری دارند. در برخی موارد ممکن است برای کم کردن هزینه های خرید کابینت، جنس بدنه کابینت متفاوت از جنس درهای آن باشد. نوع یراق آلاتی که در کابینت ها استفاده می شود نیز تاثیر بسیار زیادی در افزایش و یا کاهش هزینه های خرید کابینت دارد.

هزینه های نصب نیز یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر روی تغییرات قیمت خرید کابینت می باشد. در صورتی که قصد سفارش کابینت را دارید، می توانید از چندین فروشگاه و مراکز تولید کننده کابینت، استعلام قیمت کنید و سپس بهترین آن ها را انتخاب کنید. در زمان خرید تنها به قیمت کابینت توجه نکنید، با انتخاب بهترین جنس کابینت می توانید هزینه های نگهداری و تعمیر آن ها را تا مقدار قابل توجهی کاهش دهید.

جمع بندی نهایی

آشپزخانه های کوچک مکان هایی هستند که باید با دقت و توجه بسیار زیاد، بهترین سبک دکوارسیون را برای آن ها انتخاب کرد. چیدمان وسایل در آشپزخانه ها باید به گونه ای باشد که علاوه بر دسترسی کافی به افراد، فضای اطراف را نیز بزرگتر نشان دهد. امیدواریم با مطالعه این مقاله توانسته باشید اطلاعات مفیدی در زمینه کابینت جادر برای آشپزخانه کوچک کسب کرده باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.