کابینت پلی اورتان شیراز

گالری دکورات قادر است با ارائه ایده هایی کاملا حرفه ای در زمینه طراحی و تولید کابینت های آشپزخانه، کابینت هایی را تولید کند که علاوه بر کیفیت بسیار بالا، بتوانند زیبایی آشپزخانه ها را دو چندان کنند. با مراجعه به این مجموعه و پس از اطلاع از نمونه پروژه های اجرا شده توسط این مجموعه، می توانید بهترین طرح و مدل را برای کابینت های آشپزخانه منزل خود انتخاب کنید.

آن دسته از افرادی که به رنگ هایی با تناژهای بسیار براق علاقه مند هستند، استفاده از کابینت های پلی اورتان شیراز بهترین گزینه می باشد. در صورتی که قصد سفارش این نوع کابینت را دارید، می توانید با کارشناسان زبده مجموعه گالری دکورات تماس گرفته و مشاوره کاملا تخصصی این مجموعه بهره مند شوید. کادر مجموعه گالری دکورات پس از بازدید از محل و اندازه گیری متراژ آشپزخانه، در مدت زمان بسیار کوتاهی کابینت های مد نظر شما را طراحی و تولید می کنند. کلیه ی مراحل تولید کابینت توسط این مجموعه در محیط کارگاهی پیشرفته و با رعایت کلیه ی اصول مهندسی انجام می شود.

کابینت های آشپزخانه به عنوان یکی از مهمترین ارکانی که در زیباتر دیده شدن فضای آشپزخانه ها تاثیر بسیار زیادی دارند، در سبک های مختلفی در بازار موجود می باشند. هر یک از این سبک ها به شکل های مختلفی طراحی و تولید می شوند. در میان انواع کابینت های موجود در بازار، کابینت پلی اورتان یکی از لوکس ترین کابینت ها به حساب می آیند که با دارا بودن ظاهر بسیار زیبا، موارد استفاده از آن ها نیز افزایش یافته است.

ساخت کابینت پلی اورتان

آن دسته از افرادی که به سبک کلاسیک علاقه مند هستند، می توانند از این نوع مدل کابینت استفاده کنند. کابینت هایی از جنس پلی اورتان اغلب از جنس MDF می باشند که روکش آن ها از رنگ پلی اورتان می باشد. این نوع رنگ می تواند پوشش بسیار خوبی بر روی کابینت ها ایجاد کرده و همچنین میزان دوام و طول عمر آن ها را نیز افزایش دهد. با توجه به طیف رنگی بسیار زیادی که در این نوع رنگ وجود دارد، شما عزیزان می توانید بسته به نوع سبک دکوراسیون منزل خود از بهترین رنگ پلی اورتان برای کابینت های خود استفاده کنید. رنگ های پلی اورتان می توانند به عنوان یک پوشش از سطوح کابینت در برابر نفوذ رطوبت محافظت کنند، این امر باعث می شود تا سطح کابینت در گذر زمان پوسیده پوسیده نشود. سطح روی کابینت های پلی اورتان بسیار براق می باشد، این امر باعث می شود تا زیبایی بصری کابینت ها چند برابر شود. در صورت ایجاد هرگونه لکه و کثیفی بر روی سطح کابینت می توانید به راحتی به وسیله مواد شوینده مخصوص، آن ها را پاک کنید.

مجموعه گالری دکورات برای افزایش میزان دوام و استحکام کابینت های پلی اورتان خود در برابر ضربه، از چند لایه رنگ بر روی سطح کابینت استفاده می کند. شما عزیزان می توانید جذاب ترین طرح ها و مدل های کابینت پلی اورتان شیراز را از مجموعه گالری دکورات بخواهید.

قیمت کابینت پلی اورتان

عوامل و فاکتورهای زیادی از جمله میزان مهارت اجرایی در نصب کابینت، کیفیت جنس بدنه و رنگ کابینت، میزان مات یا براق بودن، میزان متراژ و سایر موارد دیگر در قیمت خرید کابینت پلی اورتان شیراز تاثیرگذار خواهند بود. با توجه به نوع متریالی که در تولید این نوع کابینت به کار رفته است، کابینت های پلی اورتان در مقایسه با سایر کابینت های دیگر موجود در بازار، بسیار گران تر می باشند. هر چقدر رنگی که در سطح این نوع کابینت استفاده می شود از برند معتبرتری باشد، به طبع قیمت خرید کابینت پلی اروتان شیراز نیز بیشتر خواهد شد. جهت استعلام قیمت این نمونه کابینت می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

بر اساس سبک طراحی که در این نوع کابینت به کار رفته است، آن ها به انواع مختلفی از جمله کابینت پلی اورتان مدرن، نئوکلاسیک و کلاسیک تقسیم بندی می شود؛ قیمت فروش هر یک از این مدل کابینت ها متفاوت می باشد. نوع طراحی به کار رفته در کابینت های پلی اورتان بسیار شبیه به کابینت کلاسیک شیراز می باشد. شما عزیزان می توانید بسته به سلیقه و نوع نیاز خود از بهترین طرح و مدل آن ها در آشپزخانه منازل و یا محیط های اداری خود استفاده کنید.

چگوﻧگی اجرای رﻧﮓ پولیشی در کابینت پلی اورتان

مراحل اجرای رنگ پولیشی بسیار دشوار می باشد.

-مرحله اول

ابتدا باید ماده خمیری شکل پولیش را به وسیله ی تینر روغنی به مایع تبدیل کرده و سپس رنگ توسط دستگاه های مخصوص به سطح کابینت پاشیده می شوند. این مرحله را چندین بار باید تکرار شود، به همین دلیل عملیات پاشیدن رنگ باید در مکانی کاملا تراز اتفاق بیفتد.

-مرحله دوم

در مرحله دوم رنگ بعد از خشک شدن با یک سنباده ی نرم ساییده می شود و سپس عملیات پاشیدن رنگ برای دومین بار انجام می شود و در نهایت دوباره رنگ ساییده می شود. این کار تا چهار مرتبه انجام می شود به گونه ای که به صورت حدودی ضخامتی نزدیک به 3 میلی متر به قطر سطح مورد نظرمان اضافه شود. نکته حائز اهمیت این است که باید ابتدا به تراز بودن سطح توجه داشته باشید. بعد از چهار مرحله رنگ پاشیدن و ساییدن سطح، استاد رنگ کار با استفاده از نمد یا نوعی پنبه مخصوص که آن را چرب کرده است، پولیش می کند. این بخش حساس ترین مرحله می باشد زیرا بعد از اتمام این مرحله کار رنگ تمام می شود و سطح دارای یک لایه ی شیشه ای می شود.